Inredningstalang eller bara tur?

Har precis suttit och kikat på hur jag vill ha det i den nya lägenheten på bl.a. IKEAs hemsida! Vill verkligen börja om med nya och snygga grejor precis i min stil, därför lägger jag upp två bilder på saker jag funderar på att köpa så får ni säga vad ni tycker. Första bilden är saker från IKEA och andra bilden från andra butiker. Men har ju vissa förmåner också, Sandra är ju inredare till yrket, så hon får hjälpa mej med den sista touchen! :)


1 och 2. PORTIS hatt- och skohylla i svart.
3. LERBERG vit trähylla till badrummet.
4. TROSS vit 3-spot till vardagsrummet.
5. EXPEDIT vitt vardagsrumsbord med glasskiva.
6. RIBBA vit tavellist, 55cm. Köper två och sätter de tillsammans.
7. KORT, 5 st konstkort som jag ska ha i
8. NYTTJA tavelramar på tavelhyllorna.
9. FLOKATI matta med lång lugg till sovrummet.


10. ALEX tv-bänk från JYSK.
11. Vit golvspegel från ÖB, finns ingen bild på internet så fick måla en (vacker?) bild på paint själv!

Har ju dessutom en del grejor kvar också, t.ex säng och soffa som ska bytas ut med tiden också, men det blir en senare fråga!

Dessutom lägger jag upp en bild på hur lägenheten ser ut. Den är inte helt skalenlig men inte allt för lätt att göra saker i paint, ganska imponerad av mej själv ändå! Blir nog riktigt najs när jag fått in alla saker. Längtar så fruktansvärt mycket, men nu är det nära :)



PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer
Postat av: Sandy

vi skulle ju visst kunna byta jobb hörru! fast jag är ju inte riiiiktigt inredare till yrket, men nästan ;)

P&K

2011-05-05 @ 18:45:36
Postat av: Peter

Haha, fast du får hjälpa mej ändå med den sista touchen! Du har grym stil så dej litar jag på :)

2011-05-05 @ 18:50:13
Postat av: Andrea

här får du en kommentar! (eftersom du tigger om'et ;) jag tycker att sandra ska lära dig InDesign så du slipper paint:)



kram

2011-05-05 @ 22:01:11
URL: http://juliaandreaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Peter

Tack Andrea, väldigt snällt ;) Det är de coola killarna som kör paint, mer avancerat så! ;)



KRAM

2011-05-06 @ 14:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0