Utgång, vit helg?

Det finns ett fenomen som är alldeles underbart, alldeles fantastiskt, alldeles magnifikt! PÅ VINTERN! Men för sjutton inte i Maj, jäkla snö! Den får gärna ligga vit och skimrande om vintern, men inte komma ner så här tätt inpå sommaren! Satt på jobbet igår och vågade inte ens titta ut när de sa att det föll snö från himlen. "Aska från en vulkan, aska från en vulkan" önskade jag! Hellre det än snö ju! ;)
Som tur är ligger det ju inte kvar, men blir ju inte glad av 'et! Men bara att bita ihop, för jag gillar läget just nu!


Har myst ner mej i soffan och tittar just nu på "Kejsarens nya skola" på Disney Channel! Ska snart in till stan och handla lite, sen i eftermiddag åker jag ner till vackra Götet för att träffa en ännu vackrare tjej!

Lovade Emma att följa med henne ut imorgon också, för hon har aldrig varit ute på en torsdag! Detta bestämde vi i lördags, på fyllan! Skulle ju bli en helvit vecka, men får bli en vit helg istället! Vill ju gärna gå ut, det är inte det, men att jag lovar henne det just denna vecka var inte smart! D'OH! :)


Vackra Götet! Trivs som fisken i vattnet där :)

PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer
Postat av: emma

gillar att du alltid håller vad du lovar! ;) all in som gäller imorn, right?

2011-05-04 @ 12:30:56
Postat av: Peter

I am a man of my words, and you know it :D All in så långt det går åtminstone ;)

2011-05-04 @ 13:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0