Tvättid, inte tvättid...

Har ju varit underbart väder hela helgen! Synd bara att jag inte fått njuta av det tillräckligt, har haft en jäkla massa att göra på jobbet som har hållt mej inne både i lördags och igår. Men i söndags la vi (Jag, Sandra och Emma) oss i Boulognerskogen och myste på en filt! Det vart hur gött som helst. Sen på kvällen rörde jag mej på riktigt för första gången på en vecka efter smällen jag fick i måndagens match! Spelade boll med Körpen i Stenstorp utomhus i det underbara vädret. Kändes att man suttit stilla väldans länge.

Idag, efter jag kom hem efter jobbet, trodde jag att jag hade tvättid. Eller jag var helt säker på det rättare sagt! Men när jag gick ner för att kika vilken tid jag hade såg jag att jag inte hade någon tid alls!!! Hade satt upp tiden i söndags ju... Men det har ju hänt förut att jag missat det, så jag blev inte förvånad över mej själv! Men som tur var fanns det en tid imorgon, så då får det bli tvätt imorgon istället! Så går ut och lägger mej på en filt på gården och försöker ta igen lite soltid om en stund. Måste bara käka något först! Hungrig som en varg!

Ikväll blir det träning och gött häng med Johanna! Och ni, min kära vänner, njut för guds skull av dagen till fullo! Det är ju heeeeelt underbart väder ute.


Sandra är förjäkla bra! :*

PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer
Postat av: Sandra

söt du är! du är bääättre ;)

2011-05-10 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0