Lycka är att tycka om någon och bli omtyckt tillbaka!

Dagen idag har gått i hundratjugo från start till stopp! APT mellan 9 och 11, fruktfika med BFF Johanna, hämta Emma för att göra ärenden på stan, gymmet för ett armburnpass (dog en smula), hämtade Mathias på stationen i Skövde för att sedan åka och spela hemmapremiär med B-laget mot Korsberga (0-0)...

Fixade en underbar sak idag också. Ett av huvudsyftena till att jag åkte in till Skövde! Hämtade nämligen ut mina nycklar till lägenheten i Skultorp! Kommer flytta över lite saker pö om pö fram till slutet av Maj! Lääääängtar som fan ska ni veta! Flytthjälp? :)

På matchen idag stog jag bara första halvleken, för i 40 minuten, typ, så ska jag plocka ner en lätt boll och en idiot i Korsberga backar in i mej med flit så att jag roterar i luften och landar med axlarna först i marken så hela ryggraden knäcktes. På något konstigt sätt sträckte jag ljumsken, för den gjorde ondast till en början! När jag blev kall så kände jag att jag antagligen sträckt svankmuskulaturen också... Kan knappt kröka ryggen utan att det gör oooooooooooont! Så ska jag jobba imorgon dessutom! Kommer iiinte gå snabbt alltså... Men lever ju verkligen upp till Sandras namn på mej! Inte lätt att vara jag ibland!

Förresten, Sandra är väääldigt bra :)


SOOOOOOMMAR OCH SOOL! SOM JAG LÄNGTAR!!!


PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0