Danger! Danger! ALEEERT!

Jag måste varna er, det som jag nu är på väg att visa är inget för känsliga tittare. Så om du är under 18 år, eller helt enkelt är en av de mesar som spyr av lite okänsligt material, bör du titta bort eller lägga en extra tanke på om du ska våga bläddra ner. För ni kommer bli förbluffade, kanske rent av äcklade. Så ha en spypåse eller hink i närheten, för säkerhets skull! För jag vet ju att alla kommer bläddra ner, vare sej ni vill eller inte!
Säg inte att jag inte varnade er!






















Ölkaggen är inte att leka med, men det som är meningen i denna bild
är att jag numera kallas Räkan! Köper nog solkräm imorgon, för inte
fan ligger jag och chillar utan det igen...

PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0