Dålig uppdatering, men en rolig nyhet!

Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen... Men har haft fullt upp med roligare saker och inte haft jättestor motivation att skriva blogg! Men nu blir det iallafall gjort, och har jag en riktigt rolig nyhet att berätta! Har ÄNTLIGEN kommit till min nya lägenhet i Skultorp! Flyttat över allt och ska göra min andra natt här inatt!
Har haft Emma här idag som hjälpt mej möblera om från det jag hade först, blev inte riktigt bra då, men nu är det mysigt som attan! Ska bara åka till IKEA och köpa lite andra saker på fredag, en roadtrip med Sandra och Emma! KUNG!
Sen ska jag måla tv-bänken och högtalarna vita, så att det matchar allt annat jag ska köpa! Dessutom ska jag fråga min hyresvärd om jag får måla väggarna helvita! Massa fula hål och fula tapeter, så någonting måste göras! Men kommer bli bra till slut, ingen brådska bara, men trivs som fisken i vattnet här just nu!

Bilder på lägenheten kommer i helgen eller efter helgen, för måste få in mina nya saker först, så att det ser nästan helt klart ut! Hinner kanske inte i helgen, för har finfrämmat och inflyttningsfest. Vilket drag det kommer bli, right?

PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0