Guld påsk!

Vilken påsk det har varit. Kommer komma ihåg den länge, roligaste på länge!

Var på grillfest hos Daniel i torsdags. Var helnykter eftersom jag skulle jobba på fredagen. Började skittråkigt, men när alla andra bli ganska dragna så blir det roligare och roligare! Somnade på stört när jag väl kom hem runt halv tolv. Det tar på en att ha så roligt!
Jobbade på fredagen, fett med cash på långfredagen. Blir nog glatt överraskad nästa lön.

Lördagen började fint med träning på Biksborg på morgonen. Åkte hem och fixade iordning mej för att dra till Thool efter två. Började med att öla och spela kubb i Boulogner. Jag, Thool och Ivar spöade skiten ur småpojkarna med 4-0. Inte ens svårt! Drog till Emma & co och grillade runt sju. Fina vänner och god mat. Kan inte begära mycket mer. Fortsatte festen hemma hos Emma, drog vidare ut till Husaren och skakade våra skjärtar! Vaknade med nackont efter att ha fått sova i en resesäng på natten. Inte kul! Men sällskapet vart ju riktigt bra, så det får väl gå! :)

Glassade i Boulogner innan jag skulle till jobbet runt fyra. Över tjugo grader i solen betyder bara en sak, solning på balkongen med grabben på jobbet. Hur gött som helst. Minst lika gött väder idag, plus lite härligt sällskap på det. Kan bara bli som helgen varit, KUNG!


Lagfoto på förlorarna i kubb :)


SOOOOL!


Grill och gött häng. KUNG!


Fina Sandra och jag :)


PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0