Skultorpsbo, SHALALALALAAA!

Vi börjar med dagen som varit. Har nämligen varit väldigt produktiv idag! Tog en välbehövlig sovmorgon till halv elva, sen tvätt, städat iordning lite, betalat räkningar, målat lampan som jag skulle måla, åkte till gymmet och körde burnpass på både rygg och mage plus 20 minuter på löpbandet! Så nu sitter jag i soffan och är helt slut. Välbehövlig vila! För vad som kommer skall är inte riktigt lika roligt.
Ska på allvar ta tag i min träning och livsstil. Har tagit tag i den innan, men nu är det verkligen på allvar. Ingen mer pizza, inga hamburgare, inget godis, hårdare och mer träning plus lite nyttigare mat. Det är aldrig för sent för beach 2011, bara man lägger manken till! Så nu ska jag lägga manken till!

Var och kikade på en lägenhet i Skultorp idag. Helt nyrenoverad 2006, riktigt fräsch, speciellt köket och toaletten! Ingen balkong men nederplan i ett gammalt ålderdomshem! Så det är riktigt stora och fina ytor. En tvåa på 47 kvadrat som jag kommer flytta in i inom en snar framtid. Ska bara lösa det med min tre månaders uppsägning! Men det kommer alltid lösa sej! Så nu är jag, än så länge, inofficiellt Skultorpsbo! Kommer mycket närmare Skövde och det mesta som betyder mest. HELVETE VA GÖTT! Säger jag bara!

PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0