Shopping och GÖÖÖÖTET!

Hade en grejt dag igår. Åkte till gymmet efter jobbet, shoppade lite, ett linne, en t-shirt och ett par skor! Allt på hm, och allt för endast 280kr! Letade efter solbrillor också, men hittade inga alls faktiskt, får dras med min vita stekarbrillor ett tag till som nästan gick sönder igår. Men händig (?) som man är så fixade jag att få ihop den!


Det vita linnet jag köpte, ser inte allt för fult ut på iaf :)
Tänkte ha det i träningen.


Underbar sommartröja, fast den jag köpte var gulrandig :)
ASKALAS och skön!


För första gången i mitt liv köpte jag vita skor! Också askalas!
Fast när jag satte mej på tåget ner till Göteborg satte sej en
gubbe mitt emot mej och stötte ihop med min sko. Brun fläck FTW...


Som sagt, åkte ner till Göteborg och hade det mysigt! Slottskogen, glass och TV-mys är inte att leka med. Får göras om flera gånger tycker jag, inte bara en, utan maaaassa!

Försökte lura konduktören på tåget hem också, har köpt ett tågkort som bara funkar ner till Alingsås, så på vägen till Göteborg var det inga problem, men käringa kom på mej på vägen hem, så fick betala till Alingsås. Blir toaletten från Göteborg till Alingsås hädanefter! ;)

Drar upp och solar med Robert vid Panka en stund! Måste bara äta först!

PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0