Protein for the win!

Vaknade av mej själv runt halv nio. Börjar jag bli gubbe tro? Sandra har nog rätt! Hade jättemotivation till att ut och springa idag, fast det kände jag igår... Var inte alls sugen när jag vaknade, men tog mej allt upp ur sängen till slut och bytte om till träningskläder och tog en löptur på cirkus en halvtimma! Känns riktigt gött efteråt. Tog sen en underbar dusch, stog säkert i en kvart och bara njööööt!
Sitter nu i soffan och har precis käkat frukost som blev en proteinbaserad milkshake på mjölk, vaniljkesella, två råa ägg, banan, och bananproteinpulver, plus en halv honungsmelon vid sidan av! Riktigt gott blev det faktiskt, och bra för gymmet som jag ska till sen för att köra ett armburnpass.

Kikar på El Clasico ikväll hemma hos Thool! Goooo Barca! Men först ska jag till Hyresbostäder och säga upp min lägenhet. Någon som vill ha en etta på Bergsliden i Falköping? Snar inflyttning uppskattas så jag kan komma ut härifrån så snabbt som möjligt :)




PUSSochKRAM

Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0