I just wanna be with you...

Mår inte alls bra idag, väldigt seg, väldigt ont i huvudet, väldigt självförvållat, men totally worth it! Var ute med grapparna buus på Bogrens igår efter FIFA-lir här. Gick inge vidare på FIFA, men vad gör man inte för sina vänner och deras självförtroende? Måste ju höja det lite ;)

Måste tipsa om en god shot, golden strike, som smakar kanel, har små guldflagor i sej och värmer gött i heeeela kroppen, från topp till tå! Den gjorde susen för resten av kvällen måste jag säga :)

Pauline var sjukt trött efter att ha inventerat från 7-19 igår, och hon var också ute med sina vänner, så vi gick hem runt ett i spöregnet. Och gentleman som jag är hade jag tagit med ett paraply som jag höll över hennes huvud hela vägen hem! Så slapp hon bli blöt, jag hade i och för sej luva så jag blev inte heller så blöt. Värre var det med mina svarta tygskor.... de är bruna idag! Men som sagt, totally worth it!

Drar till stan med Pauline och hennes syster en stund nu, får se hur mkt jag orkar.

PUSSochKRAM

Peter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0